Lejevilkår

  1. Hvis du ønsker at leje forsamlingshuset, skal du starte med at klikke på linket Kalender, og se om din ønskede dato er ledig.
  2. Er datoen ledig sender du en mail til gf.forsamlingshus@gmail.com med navn, adresse og telefonnummer og ønske om at leje den pågældende dag.
  3. Du vil i løbet af få dage få svar. Hvis det er positivt skal du indsætte depositum, 1500 kr. (jan 15 pris), på vores bankkonto: registreringsnummer:7653 kontonummer: 1426 609. Herefter er huset og datoen reserveret til dig. Først når vi har modtaget depositum, vil datoen stå som optaget på vores bookingkalender.
  4. Når vi nærmer os den ønskede dag, ringer du til Ulla på tlf. 7178 7504 og får at vide hvor og hvornår, du kan hente nøglen til forsamlingshuset. Vær opmærksom på at betale kontant for rengøring – 500 kr. (jan 15) til den person, der udleverer nøglen. Nøglen afleveres straks, når festen er slut, i Ullas postkasse, Byvænget 2, Grundfør, 8382 Hinnerup
  5. Et lejemål varer fra kl 8.00 til kl 6.00 næste morgen. Når du har holdt din fest er reglen den, at køkken og gulv skal være ryddet og køkkenting og stole/borde skal være på plads senest kl 6 næste morgen. Så kan rengøringen komme til at gøre rent til næste lejer.
  6. I det døgn din fest afholdes, skal du overføre den resterende leje til det ovenfor angivne kontonummer. (Husk at angive festdato, navn og tlf. nummer)
  7. Hvis der var noget der ikke fungerede i huset under festen, er det vigtig, at du fortæller om det til den du afleverer nøglen til. Skriv også gerne under punktet Ros/ris. Kun på den måde bliver vi opmærksomme på eventuelle problemer og kan gøre det bedre til næste gang.
  8. Hvis man har betalt depositum og alligevel ikke vil leje forsamlingshuset får man ikke beløbet tilbage, heller ikke hvis det evt. bliver udlejet igen.

Comments are closed