Lejevilkår

  1. Hvis du ønsker at leje forsamlingshuset, skal du starte med at klikke på linket på forsiden, og se om din ønskede dato er ledig.
  2. Er datoen ledig booker du via linket.
  3. Når vi nærmer os den ønskede dag, ringer du til Ulla på tlf. 7178 7504 og får at vide hvor og hvornår, du kan hente nøglen til forsamlingshuset. Vær opmærksom på at betale kontant for rengøring – 700 kr. for hele huset, hvis det kun er lille sal 500 kr. til den person, der udleverer nøglen. Nøglen afleveres straks, når festen er slut, i Ullas postkasse, Byvænget 2, Grundfør, 8382 Hinnerup
  4. Et lejemål varer fra kl 8.00 til kl 6.00 næste morgen. Når du har holdt din fest er reglen den, at køkken og gulv skal være ryddet og køkkenting og stole/borde skal være på plads senest kl 6 næste morgen. Så kan rengøringen komme til at gøre rent til næste lejer.
  5. Hvis der var noget der ikke fungerede i huset under festen, er det vigtig, at du fortæller om det til den du afleverer nøglen til.  Kun på den måde bliver vi opmærksomme på eventuelle problemer og kan gøre det bedre til næste gang.
  6. Hvis man har betalt depositum og alligevel ikke vil leje forsamlingshuset får man ikke beløbet tilbage, heller ikke hvis det evt. bliver udlejet igen.
  7. Når man lejer huset bedes man tage hensyn til naboerne og derfor rette sig efter miljøministeriets retningslinier, såsom at lukke vinduer og døre kl. 22. Ikke spille musik udendørs uden politiets tilladelse.
  8. Det er ikke tilladt at booke huset til ungdomsfester uden forudgående accept fra husets vært. En ungdomsfest er defineret ved en fest, hvor over halvdelen af deltagerne er under 21 år.

Comments are closed